Translate

onsdag 20. januar 2016

Runt på Rotnes

Rotnes er et byggefelt som ligger ganske langt sør i Nittedal. Denne dagen bestemt jeg meg for at jeg skulle ta en tur for å gjøre meg litt kjent. Hvor veien bar viste jeg ikke, men håpert var å klare å finne noen opplevelser på turen. Jeg tok med kamraet mitt og tuslet avgårde. Det var vel runt 15 minus ute men er man godt kledd er det ikke noen i veien for å være ute en stund. Solen stekte fra den skyfrie himmelen og et var et fin fotovær. Som dere sikekt har skjønt liker jeg å ta bilder når jeg er på tur og jeg leker med ofte med innstillinger og farver og fasonger. Alt jeg har lært er selvlært av foagrafering opp gjennom åren og hva jeg selv synes er fint. Jeg tror at vi ofte har lett og å overse de nære tingen som man finner rett utenfor sin egen stuedør. Man trener ikke dra langt for å gå på tur, man kan jo bare få seg en tur og bruker men øyne kan man finne skatte nesten hvor som helst. En skjære i et tre, noen visne blomseter dekekt av snø elelr en ivrig hakkespett. Alle tinge har sin verdi og det er bare du selv som setter grensen for hva du ser eller velger å overse. Men løster du blikk å tar deg tid så kan du finne vakre ting. Jeg ønske alle en riktig god tur.















Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Håper du legger igjen en koselig kommentar og at du blir motivert til å gå på tur.