Translate

søndag 12. april 2015

Camp vilmark på Lillestrøm

Camp villmark.

Camp vilmark foregikk denne gangen fra 9-12 april 2015. Den er en vilmarksmesse som har utspring i vilmarksmessa som ble startet i 1982 og sener kjøpt opp av Norges varemesse Lillestøm. Denne messe byr på det meste inne frilufsliv. Du kunne i år prøve både jakt- og fiskesimulator , klatre i klatervegg, samt prøve ATV utendørs mellom to av hallene. Tilsammen foregikk messe stortsett innendørs  i tre forskjellige store haller som var spekket med utstiller av alle slag. Hensiktern med denne messe var å  inspirer og gi så mange som mulig informarsjon om hva friluftsliv innebærer. Det er mange muligheter i naturen/villmarka både for store å små. Samtidig var dette et aragesjement for hele familien. Barn var også sett i fokus under denne messen, da det var masse aktiviteter som barn kunne delta på. Rett å slett en messe for alle aldesgrupper. Her fantes det alt fra hunder, fisking, jakt og ordinært frilufliv. Kort sagt noe for en hver smak.
Vil du lese mer om Camp villmark trykk her.

Villmaksjenta, Maria Gøntjernet.
Dette er andre møte mitt med Maria. 
Maria er for meg et stort forbilde. Etter det forjeg fåredraget har fått meg til å like å gå på tur i skog og mark samt at jeg har begynt å skrive mer og mer på denne bloggen for å prøve å inspiere fler til å komme seg ut i skogen. Maria er et knaken godt forbilde som viser at det går ann å vinne over både frykt og redsler bare man har mot nok til å tørre å møte dem. Mari var en av grune til at jeg valgte å dra på vilmarksmessa akurett denne søndagen. Fåredreget hennes anbefales på det sterkeste, får du murligheten til å høre det så bør du benytte den. Ikke bare for å få inspirasjon om å drive friluftsliv, men også for å få inspirasjon til å følge dine drømmer samme hva det er.  
Jeg har også tidliger skrevet om Maria på denne bloggen.  Dere kan du lese mer om selve fåredreget og litt om turen hennes. Blogginlegget heter Villmaksjenta, Maria Gøntjernet.

Jeg opplevde også mange ander ting på camp Vilmark og det er absolutt en messe du bør komme på som arragjeres helga etter påske.








Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Håper du legger igjen en koselig kommentar og at du blir motivert til å gå på tur.