Translate

torsdag 12. mai 2016

Hvorfor friluftsliv?

Friluftsliv og tanker.
Mange vil vel si at jeg ikke alltid driver mend friluftsliv med alt jeg deler på denne bloggen og det kan stemme også. Noen ganger er det rett å slett en opplevelse jeg bare må dle med derere. En opplevelse som viser hvor mange foskjellige deler av naturen som na kn oppleve bare man tørr å løfte blikket. De bilden som kommer på denne bloggen er bare et lite utvalg av alle de bilden som jeg tar når jeg er på tur. Jeg koser meg på tuer og ha ingen hastverk. Man ternger ikke ha det travelt når man gå på tur å nyte turen er vel så viktig som å springe den. Tenk på alt du ikke får med deg vis du har det så travelt. 
Motsettninge kan jo si tenk hva du går glipp av og aldri opplever forsi du ikke gå langt nok. I dag her folk begrenset tid og alt skal fåregeå så uendelig fort at vi nesten glemmer oss selv tilslutt, men der det sunt? Jeg tenker at det er bedre å stersse ned noen ganger å bare leve. Hva er det som jager deg, et mosneter? Vis ingenting jager deg hvorfor løper du da? Er det noe du skal rekke? Live leves har og nå det venter ikke på at du skl bli ferdig med å springe runt deg selv. Nyt det før det er forsent.


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Håper du legger igjen en koselig kommentar og at du blir motivert til å gå på tur.